Monday, October 11, 2010

ashgdgasfyasfi


ma teen siis lühidalt , õõõõpppiiimmmaaa tuleb minnna :D:D:D
igastahes , ma natukene maandan ennast & siis muud teksti ka vahele ;d

ma saan aru , et sa oled vist sünnituslaualt maha kukkunud onja , aga c'mon , millalgi tuleb ju suureks ka kasvada . üritad jumala massi sulanduda ja samas seal kõige silmapaistvam olla , aga sitasti paistad .
sa ei pea ennast alati puudutatuna tundma , kõik ei käi alati sinu kohta . a , ja , mmm , kõik on korras , elabüle .

siiis MONA :D sinulepühendus :
mona****(tüdruk) , harakas omab ja teeb rõõmsaks eks :D:D

a ja siis mul on tukk ka , kannan siis kui tuulekäes pole :D võtan vahepeal tuka ära xdd

tots & kit , et siis siit natsa mu venna kohta , hahahhaha :D:D:D:D
http://ooper.postimees.ee/170308/esileht/krimi/318124.php?autoplay
00.30 siis minu vend :D:D
ja tal orksis polegi enam seda ansipi pilti -.-'

krissu sõitis minu bussiga ka ju , jajajajaaa

NB ! pean ära märkima , et raineri kiisud seal üleval on üliiiinunnnnud ! (a) :)

Antsul on hea muusikaline kuulmine. Ants saab kohe aru, kui muusika mängib. :D:D:D:D



kAlly