Wednesday, November 10, 2010

i'm feeling like a star , you can't stop my shine


SWEEEEEEEEEEEEEEEEET FIFTEEEEEEEEEEEN !

issand kuidas ma seda päeva ootasin ja alles täna jõudis see mulle kohale :D:D:D:D:D:D:D:D
midagi poleks nagu muutunud :O ainult üks päev surmale lähedamal :D
imelik on mõelda nii , et ükshetk lihtsalt keegi sureb ja teda enam pole :O:O:O sa ei saa enam temaga rääkida nii , et ta sulle vastu räägib .
oookei , tagasi teemasse :D
SUUUURSUUR AITÄH TEILE MUSID , KES ÕNNE SOOVISID
, (L)
ja mona , sulllle ka , et tegid selle nunnu postituse , musikallipai (K)

to hellu :
ma ei leia seda superwomani asja ülesse :S:|
aga eks ma üritan eks ;)

siis m , tegime väikest nalja ka krissu & monaga , kui vaimudega rääkisime :D kurja vaimuga rääkisime ja siis mingi imelikuga , kes ütles , et ta nimi oli mingi , kalhyu oli äkki üks vist ja teine hakkas Q- tähega :D vääääga kahtlased nimed :D
+ krissu & mona tegid veel veebi ka millalgi mulle :D pilte ei nääää :D ja kiti nägin ka sealt ja see lehvitas (ci) 'ga :D:D:D rainerit oli ka näha :D
ja oih shit kuidas me nüüd jääme ootama seda asja ! - kes teavad , need teavad ;)

to helllu :
nänänäänänänän , LEIDSIIIIN :D:D:D:D
i would like to be a superwoman - then i could fly there , where you are and save you from that b*tch who holds your hand !

isemõtlesin , duuuh :D:D:D:D
päris mõtekas oli alguses kirjutada , et ei leia ja siis uuesti kirjutada , et leidsin . ^o) apohh .

davai , mul 6. käik sisse ja padavai nahhui siit .

Miks tundub möödunu meile nii armsana? Selsamal põhjusel, et aas, kus kasvab lilli, paistab eemalt lillepeenrana.




kAlly