Thursday, December 9, 2010

make love not war: condoms are cheaper than guns


aiiii - parasiitsõna mul nüüd lol :D:D:D:D:D:D::D:D:D:D siivutu ka mingi teemas koguaeg. see ei olnud vajalik informatsioon, aga ma arvasin, et te peaksite teadma seda, siis teate, millega arvestada, kui räägite minuga :D:D:D


krt, kuidas ma nüüd ütlen? ''hea et jälle suhtleme'' v ? see on ju tegelikult hea.

EIVIIIIITSI LIHTSALT, EIVIIIIIIIIITSIIIIIII ! -.-'
MA EI TAHA enam koolis käia, ei jõua. saad sa aru, EI JÕUA. see on nagu, kool ja kodu. nvd võiksid olla pikemad. 5 päeva vaba, 2 koolis.

iu , mingi emo group olete v? hahahahha, rõvedad ju :D

''Mingi jäänes kõndis peivmenti peal. Okei? Ja siis vaatan korra eemale, onju? Noh, ja siis kurat, vaatan uuesti peivmenti peale, eks? Ja türrrrr, enam jänest pole.''
mingi mdea, tundub, et olen üksneist, nad vist valisid mu välja vms.

RIKUTUSTASE ON ERITI KÕRGEL LEVELIL.
(level ei lange)

Puberty's gonna hit Justin Bieber harder than Chris Brown hit Rihanna.


kAlly