Tuesday, March 8, 2011

i'm viro. i'm proud.



jou , viimased postitused on vääga lühikesteks jäänud ja ma pole rääkinud , mis on juhtunud jne . aga ma üritan siia kirjutada palju ja pikalt :D või no , vähemalt nii , et te lugeda ka viitsiksite .
aga nvl sai jälle tavalisi asju tehtud joou . jah , ma ütlesin tavalisi , sp. et see on juba peaaegu iganädalaseks kujunenud . kui nii järele mõelda , siis päris hull ikka . kool on jõhker ja aeg jookseb eest . ei jõua järgi kuidagi .
ma lihtsalt pean ära mainima , kui naljakas tänane keka tund oli jooooujou . no ma ei või . tuli räme lollitamistuju peale , mis teha ? ääh , lollitada noh . ja veel see tänane bussitrip oli ka hea . suuht failure jap .
MJÄÄÄÄU

ja siis veel hellule paljupalju tervisi ! saa ruttu terveks kullake :)
ja siis veel , et üldse ei taha suve ju .
a ja pastlaid ja naisi :D:D:D:D:D HEAD VASTLAPÄEVA, HEAD NAISTEPÄEVA.
kolin ära joou . (teemasse)

kally