Tuesday, July 5, 2011

actually it's easy like A B C


just siis, kui panin telksi tööle, nägin meie omasi :D ausaltöeldes tundsin ma ära ainult lisete, evelini, triinu ja veel kaks tema klassist, kelle nime ma ei tea :D (köorist)


ei päris toreda koha peale tuli, mul oli digikas käes, niiet klõpsasin :D pärast oli hull punn näpu peal -.-'


ainult sellepärast see pilt, sest kristjan on nii nunnu siin :)

ma enda lõikasin igaksjuhuks välja, hetkel rikkusin pildi ära:D

nonii, sain ka võimaluse nüüd kirjutada, kristjan magab :D lisasin mõned paremad pildid ka ;)

pmst, esimesel päeval siis grillisime veitsa, pühapäeval pidin juba last hoidma. sellel päeval juhtus ka midagi väga head :) . esmaspäeval hoidsin samuti last, aga ei olnud üksi.vanaema ja vanaisa olid ka veel see päev kodus. hommikul ärkasin ülesse, läksin kööki, kohe pakuti vanaema poolt tehtud pannkooke suuuuurepärase maasikamoosiga, moos oli samuti ise tehtud. külm piim kõrvale, nii hea oli :P vanaisal on teist päeva väga paha olla ja siis täna oli tema ka kodus. homme ja ülehomme oleme kristjaniga kahekesti ;) reedel on õde kodus, siis mul on võimalus minna holstre. kuigi ma ei usu, et ma sinna päris lähen, sest tahtsime silluga minna linna, aga eks vaatab siis.

mona tuleb viljandisse ka millalgi ja siis korraldame Mürglit Pärnu Mooodi ! :D:D:D

mu soov võiks täide minna, palunpalunpalunpalunpalun!


kally