Sunday, September 11, 2011

11082011-11092011


Mu õnne kirjeldamiseks pole piisavalt sõnu. Mida ma teeks ilma Sinuta? Jääksin käru alla :D? Kui ma Sind esimest korda nägin, poleks ma iial arvanud, et Sa mulle nii tähtsaks saad.
Sa paned mu naerma isegi kui ma ei taha naerda. Sa paned mu tundma, et ma pole üksi. Sa paned mu kõhu keerama ning mu südame tuksuma nii kiirelt, et ma ei mõista mis toimub. Su pilgud panevad mu sulama. Sinu nägemine teeb mu päeva paremaks. Sina oled see, kelle juures on mul külmaga soe, kes ei pea miskit raskeks, kes on alati toeks. Kui me vaatame üksteisele silma, siis me oleme täiesti omas riigis, mille keeleks on pilgud, sest sõnu pole vaja. Me mõistame üksteist ja lõpetame üksteise lauseid. Ma ei muudaks Sinu juures mitte midagi. Sa oled eriline. Ma ei kahtle Sinus kunagi. Sa ei pruugi olla teiste arvates täiuslik, kuid minu jaoks oled Sa perfektne. Ma olen kindel, et leidsin oma teise poole - Sinu!
Ma armastan sind.

kristella