Tuesday, July 24, 2012

what's cookin' niggggah

crush a bit, little bit, roll it up, take a hit. feelin’ lit feelin’ light, 2 am summer night.



20. juulil oli vaikne, istusime musiga kollade juures natsa. rääkisime juttu, SÕIME KRÕPSU :D ja siis jalutasime kodo. 21. juulil kaspari juures pralle. ja TAASKORD, suutsin ma midagi maha jätta. ma ei võta mitte midagi sinna kaasa enam, tõsiselt -.-

ilmast, ikka ja jälle, et need muutusid vahepeal nii masendavaks, et ma hakkasin vaikselt juba tahtma kooli minna (uude ikka)... aaaaaaaga ei. ma ei jõua veel. pool suve ju ees, kasutan igat hetke ja üritan olla täiesti murevaba :) ! miljon asja ees, mida ooodata wuhujehuuuuu

mina ja mu postitused on üksi siin tühjas blogikõrbes ja kui keegi ongi võtnud vaevaks ja kirjutanud paar sõna, siis tunduvad need oaasina. 

a ja nüüd siis madagaskar 3 vaatama, sest see tundub ülimalt huvitav ja naljakas




miäu.