Friday, November 9, 2012

üks aasta veel alakana.


you know what? i don't really give a shit anymore. i'm sick of it.
i'm done. 
i hope karma slaps you in the face before anyone else does.


turned 17 today. felt special. now i'm tired. eile läks kurjaks kätte ära lihtsalt. ajaa, vaadake, pildil mul mustad juukseotsad, jumala änks tegelt :D ma ei oleks ise nagu üldse vaimustuses sellest, et sünnipäev on täna. kuigi hommikul ja eile õhtul naeratasin omaette nagu mingi lollakas. sellegipoolest, tänasest teisipäevani peavad kõik päevad ainult õnne täis olema, sest nii palju õnnitlusi oli. agamuidugi tulevad need nkn änksad. peavad tulema. ja mina nüüd, ma keeran tuttu ära, sest ma pole nii väss olnud juba väga kaua aega. homme on tegus päev :) 
thankful! vahest on ikka üllatav küll, kui palju võid võita juba selle eest, kui sa oled hea inimene.

with love,
kristella