Sunday, June 12, 2011

gotta say: karma is a bitch..

Kujuta ette, et kõnnid suveööl tänaval, mida valgustavad ainult tänavavalgustid. Võibolla sõidab ka mõni üksik auto mööda. Sa jalutad rahulikult. Jalas on sul dressid ja su lemmik top. Su käes on su lemmiksuits. Sa tõmbad suuri kõsse ning puhud välja tossupilvi. Sinu teine käsi on taskus, mis hoiab käes telefoni ja võtmeid. Su mõtetes mõlgub vaid, et mida teed homme? Kuidas käitud? Vaadates tähti, kõnnid edasi.

jube nikotiiniku jutt üleval eks:D:D
eile oli raineri juures jook. kui ma ausalt ütlen, siis see ei olnud üldse selline, nagu ma ette kujutasin. kui juba päeval hakkasid asjad viltu minema, siis õhtul läks asi ainult hullemaks.
öösel oli seal räme teema ja. oijah, ma lõhkusin oma varbaluu ära, mis tegi väga haiget, kuigi ma naersin >.< ja täna, ma hull, käisin perega grillimas ja siis läksime ujuma. polnud nii valusat midagi ausaltöeldes. aga jah, õhtu poole nüüd millalgi ilmselgelt traumapunkti (y). vaatab mis saab siis sellest. krt homme tööle ka veel, ei taha puududa. eks leiab mulle mingi kerge töö ma arvan :)
hoidke siis ikka kõik superstaar-Artjomile pöialt täna eks :D:D

kally.