Wednesday, June 15, 2011

a heavy bassline is my kind of silence

Tänagi öösel, kui muusika mängib
ja tulede säras on aed,
lähen koos teistega. Lahkudes kodust
tundub, on viimane aeg.
Tänagi öösel, kui muusika mängib
ja tulesäras on aed,
maha jääb linn ja vaakumis tänavad,
osadeks jaotatud aeg.
Tänagi öösel, kui muusika mängib,
tänagi öösel me oleme siin.
Suveöö taevas me kohal on säramas
kustunud päikestekiir.
/ Raadio Maria - Igavest elu lõppevas öös

emps, kui sa seda loed, siis palun mine ära laupäeval, mitte reedel. AITÄH!
ja meil nvks plaanid valmis. ma olin nüüd üle kahe päeva tööl ja see oli nii väsitav, et tule taevas appi. mona jäi ka haigeks :/
mona, kui sa seda loed, siis palun saa kiiresti terveks. AITÄH!
ja midagi imelikku on toimumas: ma olen hakanud tümmiga eesti keelseid lugusi kuulama. no kaks tükki, aga ikkagi :o
keegi kes läheb 30STM kontserdile, kui sa seda loed, siis palun anna oma pilet mulle. AITÄH!
see võib tõesti imelik tunduda, et mina, kes kuulab hoopiski teistsugust muusikat, vastandit sellele pmst, tahab minna vaatama seda bändi. agajah, nad on lihtsalt super! :)
kohutav, et ilmad läksid nüüd külmaks tagasi. mis toimuub? see pole üldsee aus onju-.-'
käisin arsti juures ka ära. pole mingit luumurdu ems, põrutus kõigest. õnneks. käia saan normaalsemalt. õnneks.
artjomist kahju.. ta oli minu meelest parem kui liis, hõhh.
vot tak, kui palju teksti täna maha panin:D oli jututuju. seda ei juhtu tihti :D

kally